teamWij zijn een betrekkelijk jong en klein WTZi-erkend begeleidingscentrum dat jongeren in de schoolgaande en studerende leeftijd begeleidt.

Wij werken nu nog vanuit de vestigingen van het Gomarus College, maar bij bredere belang­stel­ling willen wij ook graag op andere scholen een afdeling starten. Wij hebben zijn de verbindende schakel tussen zorg en onderwijs en de reden zijn dat jongeren ondanks hun beperking toch kunnen functioneren in de maatschappij en hierbij vaak regulier onderwijs kunnen volgen.

Wij zijn een groep jonge enthousiaste studenten die graag willen werken met jongeren die achterlopen in zelfredzaamheid. Wij doen allemaal een gerelateerde studie en / of hebben op een andere manier affiniteit en ervaring met onze doelgroep.

Wij zijn  allemaal lid van verschillende kerken, maar zijn allemaal actief christen en begeleiden vanuit de visie dat we onze naaste lief hebben als onszelf. Wij doen ons werk met liefde en vanuit liefde. De liefde die onze God in onze harten legt. De liefde om onze naasten lief te hebben en wat voor ze over te hebben. Wij vinden het fijn om jonge mensen in hun puberteit te helpen om de juiste wegen te zoeken en te vinden en dat bedoelen wij niet alleen op het gebied van school. Wij staan ook open voor jongeren die geen christelijke achtergrond hebben maar onze normen en waarden wel respecteren.