Scholen
Hoewel de verzekeringsmaatschappijen vroeger en de gemeenten nu onze ‘broodheren’ zijn en het duidelijk is dat onze begeleiding niet primair gericht is op het domein onderwijs, maar op het domein dagelijks leven, kunnen docenten, mentoren en ondersteuningsteams enorm veel voordeel onder­vinden van de begeleiding die wij bieden aan jongeren met een ontwikkelings- en/of psychiatrische stoornis.

We nodigen daarom graag vestigingen van het Gomarus College en andere (christelijke) scholen uit om contact met ons te zoeken en samen te kijken hoe we elkaar kunnen helpen. Een wethouder van onderwijs in Groningen was diep onder de indruk van ons product en herkende al snel de beide rollen (school = passend onderwijs en de gemeente = WMO) hierin.

Voor meer diensten verwijzen we u naar de site van Studiepunt. Zij hebben aantrekkelijke Individuele Arrangementen en GroepsArrangementen ontwikkeld: voor weinig geld kan de school, gefinancierd vanuit het samenwerkingsverband, de extra ondersteuning enorm uitbreiden.

Samenwerkingsverbanden
De zorg die wij bieden ligt op het snijvlak van onderwijs en zorg. Problemen die zich voordoen op school doen zich vaak ook voor in de thuissituatie en andersom. Wij denken dan ook graag mee met zowel de gemeentes als met de samenwerkingsverbanden, over hoe we de zorg zo kunnen leveren dat jullie er optimaal profijt van hebben. Wij zijn beschikbaar om met jullie mee te denken. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.