more07Hoewel de verzekeringsmaatschappijen vroeger en de gemeenten nu onze ‘broodheren’ zijn en het duidelijk is dat onze begeleiding niet primair gericht is op het domein onderwijs maar op het domein dagelijks leven, kunnen docenten, mentoren en ondersteuningsteams enorm veel voordeel onder­vinden bij de begeleiding die wij bieden aan jongeren met en ontwikkelingsstoornis.

Wij nodigen daarom vestigingen van het Gomarus College en andere (christelijke) scholen uit om contact met ons te zoeken en te kijken hoe we elkaar kunnen helpen. Een wethouder van onderwijs in Groningen, was diep onder de indruk van ons product en herkende al snel de beide rollen (school = passend onderwijs en de gemeente = WMO) hier in.

Voor meer diensten verwijzen we naar de site van Studiepunt. Zij hebben aantrekkelijke Individuele Arrangementen en GroepsArrangementen ontwikkeld: voor weinig geld kan de school, gefinancierd vanuit het samenwerkingsverband, de extra ondersteuning enorm uitbreiden.